ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

عزیزی خادم به دنبال حذف قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی

  • کد خبر: ۶۷۶۰۸
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
عزیزی خادم به دنبال حذف قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی
شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی را با اجرای مصوباتی ابطال کند. او طرحی را دراین راستا به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، منع به کار گیری مربی و بازیکن خارجی در فصل جاری بیشترین لطمه را به باشگاه استقلال وارد کرد و مانع از تداوم حضور استراماچونی دراین باشگاه شد. حالا رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهد اقداماتی در راستای حذف این قانون انجام دهد.  

دراطلاعیه‌ای که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، از قول رئیس فدراسیون فوتبال چنین آمده است:

رئیس مجمع سازمان لیگ (شهاب الدین عزیزی خادم) در بخشی دیگری از صحبت‌های خود خواستار بازنگری در قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی شد و به هیات رئیسه سازمان لیگ ماموریت داد تا این موضوع را مورد بازنگری قرار داده و پیشنهاد کرد در صورت لغو این قانون،  مصوبه‌ای باشگاه‌ها را ملزم کند که ۱۰ درصد از مبلغ جذب بازیکنان و مربیان خارجی در آکادمی‌ها هزینه شود. ضمن آنکه سازمان لیگ استاندارد جذب بازیکنان و مربیان خارجی را ارتقا داده و آن را به قوانین کشور‌های توسعه یافته فوتبال نزدیک کند. اما جذب مربی و بازیکن خارجی را منوط به تعیین روندی کرد که پرونده‌های بین المللی جدید برای فوتبال ایران ایجاد نشود. در این جلسه عزیزی خادم پیشنهاد کرد صندوقی در سازمان لیگ ایجاد شود که تضمین‌های مالی لازم جهت جذب بازیکنان و مربیان خارجی از باشگاه‌ها گرفته شده و در صورت عدم  اجرای تعهدات توسط باشگاهها، دستمزد‌ها از این محل پرداخت شود.

حال باید دید درنهایت سرنوشت یان قانون عجیب که فوتبال ایران را وارد چالش‌هایی کرده چه خواهد شد. به راستی اگر تمهیداتی درراستای جذب مربیان و بازیکنان خارجی درنظر گرفته شود و گزینه‌های مناسبی وارد فوتبال ایران شوند، این قانون می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->